Technologia w służbie dobra

Toyota partnerem Szlachetnej Paczki

2018-02-01

W tym roku Toyota po raz pierwszy została partnerem logistycznym Szlachetnej Paczki. Dostarczenie paczek do ponad 20000 obdarowanych rodzin ułatwiły samochody dostawcze Toyota PROACE. W 17. edycji ogólnopolskiej akcji charytatywnej wzięło udział 800000 osób.

Ubiegłoroczna edycja Szlachetnej Paczki została podsumowana podczas gali w Centrum Kongresowym ICE w Krakowie, w której wzięło udział ponad tysiąc osób. Uroczystość poprowadzili Ewa Drzyzga, Krzysztof Ibisz i Tomasz Kammel, a uświetniły ją występy takich artystów jak zespół Enej, Katarzyna Łaska, raper Arkadio, Kabaret 4 Fala czy Tetiana Galitsyna, zwyciężczyni polskiej edycji Mam Talent. Bogaty program artystyczny jest efektem dużego zaangażowania twórców i celebrytów w akcję Szlachetna Paczka.

Toyota : Szlachetna Paczka

W tym roku dzięki zaangażowaniu ponad 720000 darczyńców i ponad 12000 wolontariuszy udało się zebrać paczki o łącznej wartości 54 milionów zł.

Toyota Motor Poland we współpracy z salonem Toyota Romanowski Kraków udostępniła organizatorom kilka samochodów, w tym nowy model dostawczy PROACE. Auta posłużyły do dostarczenia darów ponad 20000 potrzebującym rodzinom.

Toyota C-HR :: Szlachetna Paczka

„Tego typu działania mamy zapisane w naszym firmowym DNA. To jest też w naszej filozofii szacunku dla innych. Stąd kiedy mieliśmy w tym roku okazję dołączyć do Szlachetnej Paczki, zrobiliśmy to bez chwili zastanowienia. Naszą technologią, naszymi samochodami, wsparciem logistyki pomagamy w tej wspaniałej i wartej uwagi akcji. Szlachetna paczka niesie dobro, pomoc, uszczęśliwia, ale też aktywizuje tych, którym do tej pory się nie poszczęściło. Nam jako Toyocie zależy, żeby poza produkowaniem i sprzedawaniem bardzo dobrych samochodów, móc także wnieść coś od siebie do tej społeczności” – powiedział Robert Mularczyk, dyrektor PR Toyota Motor Poland.

Toyota PROACE :: Toyota Prius :: Szlachetna Paczka

„Od samego początku Szlachetna Paczka była zbudowana na technologiach. Hasło Toyoty „Technologia w służbie dobra” reprezentuje to, co robimy w Szlachetnej Paczce na co dzień. Korzystamy z technologii i wiedzy biznesowej, współpracujemy z ludźmi biznesu, po czym zamieniamy to na projekt społeczny, który łączy biednych i bogatych. Toyota kojarzy mi się bardzo dobrze. Jesteśmy bardzo mobilni, działamy w całym kraju, a nawet w Europie. Współpracuje z nami wielu Polaków, którzy odnoszą sukcesy na świecie, m.in. Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak” – powiedział ks. Jacek Stryczek, prezes Stowarzyszenia Wiosna, organizatora Szlachetnej Paczki.

Toyota Proace Verso :: Szlachetna Paczka

„Jesteśmy zaszczyceni, że mogliśmy wziąć udział w akcji Szlachetna Paczka. Dziękujemy księdzu Jackowi za zaproszenie do tego projektu. Do rozwożenia zebranych paczek dostarczyliśmy kilka samochodów dostawczych Toyota PROACE. To nasz nowy model o bardzo dużych możliwościach adaptacji do konkretnych potrzeb i modeli funkcjonowania firm. Nasz salon wspólnie z Toyota Motor Poland chętnie angażuje się w akcje charytatywne. Wspólna akcja „Technologia w służbie dobra” Toyoty, salonu Toyota Romanowski i Szlachetnej Paczki będzie rozwijana przez kolejne lata”– skomentował Michał Okińczyc, dyrektor salonu Toyota Romanowski Kraków.

Toyota Prius :: Szlachetna Paczka

Dowiedz się więcej

Toyota Prius znów na czele Toyota Prius znów na czele Znakomite wyniki w testach bezemisyjnej jazdy Toyota Prius IV generacji Toyota Prius IV generacji Zachwyć się jej aerodynamiczną sylwetką Wysoka wartość rezydualna Toyoty Prius 2016 Wysoka wartość rezydualna Toyoty Prius 2016 Sprawdź prognozy firmy Info-Ekspert Nowa Toyota Prius Nowa Toyota Prius Przełom w rozwoju napędów hybrydowych Toyota odnotowała wzrost sprzedaży modeli hybrydowych Toyota odnotowała wzrost sprzedaży modeli hybrydowych Sprawdź szczegóły Prius IV generacji zachwyca Prius IV generacji zachwyca Poznaj tajniki nowatorskich technologii Nowa Toyota Prius Nowa Toyota Prius IV generacja najpopularniejszej hybrydy na świecie  Toyota liderem rynku samochodów hybrydowych Toyota liderem rynku samochodów hybrydowych Ponad 8 mln sprzedanych hybryd Samochód rodzinny Samochód rodzinny Jaki kupić? Toyota ponownie z rekordem sprzedaży Toyota ponownie z rekordem sprzedaży Kolejny sukces na polskim rynku Toyota Camry zadebiutuje z napędem hybrydowym Toyota Camry zadebiutuje z napędem hybrydowym Sprawdź szczegóły BGŻ BNP Paribas wybiera hybrydy BGŻ BNP Paribas wybiera hybrydy 30 Yarisów dołącza do floty banku
Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia.

OK